Läsar frågor!

Jag skulle gärna vilja ha frågor från er läsare!

Eller vill ni kanske ha hjälp mef era egna problem..? Jag finns där för er♥
Det kanske inte är så lätt att prata med mamma eller pappa om allt.. visst ni har kompisar men det kan vara bra att prata med någon ni inte känner. För om ni pratar med en kompis är det väldigt lätt att han/hon tar ditt parti!

Visst,det känns skönt för stunden för hon/han säger säkert att du gör helt rätt och de är den andra som gör fel osv..? Men om du pratar med tex,mig så kanske du få reda på att du också kunde gjort någonting annorlunda..?
bra va?

Så ni som känner att ni har lite saker ni vill prata om maila mig, jag svarar så fort jag kan: 
[email protected]

Kommentarer
Postat av: lisa

bra blogg, ska börja följa dig. Min fråga är hur man kan lita på folk??

2011-08-07 @ 16:39:53
Postat av: anna

jag har jätte svårt att koppla av.. alltså min pojkvän va med en annan för jätte länge sedan. jag vet inte om det fortfarande ligger kvar? Om det är därför kan är så svartsjuk och inte kan lita på honom?

2011-08-07 @ 16:42:26
Postat av: janni

jag har hållt på med en kille jätte länge, jag har känslor för honom men han har inga för mig. Vi umgås mycket, men det börjar bli jobbigt för mig nu. vad gör jag???

2011-08-07 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback