Bloggens handling

Hej!
Har velat skaffa blogg länge och idag tog jag steget och gjorde det. Är inte så duktig med dethär med design och allt sånt.Så ni får väl hjälpa mig? :) Iallfall så tänkte jag berätta vad denhär bloggen ska handla om:

som ni ser heter bloggen problemswithemotions:
Så jag hade tänkt att hjälpa er lite och dela med mig av mina erfarenheter när det kommer till just känslor, om ni har problem med kärleken kanske..? Denhär söta killen på skolan som ni aldrig vågar ta steget att prata med eller har det just tagit slut och du kan inte komma över ditt ex?

Eller har du andra prblem..? Har du fått reda på att din bästavän har ljugit för dig? Eller du kanske bara är jätte deppig och vet inte varför? Jag ska försöka hjälpa till med det mesta!

Kommentarer
Postat av: ..

jag har inte kommit över mitt ex, hur gör jag

2011-08-07 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback